Νομός Πιερίας

Όλοι οι κάτοικοι του νομού Πιερίας μπορούν πλέον να βρίσκουν εύκολα τους καλύτερους καρδιολόγους που εξυπηρετούν σε όλη την περιφέρεια όπως: Άγιος Σπυρίδωνας, Αιγίνιο, Ανδρομάχη, Βροντού, Δίον, Καλλιθέα, Καρίτσα, Κατερίνη, Κίτρος, Κολινδρός, Κονταριώτισσα, Κορινός, Λεπτοκαρυά, Λιτόχωρο, Λόφος, Μακρύγιαλος, Νέα Έφεσος, Παντελεήμονας, Παραλία, Περίσταση, Πλαταμώνας, Ρητίνη, Σβορώνος, Σκοτίνα, Σφενδάμι κ.ά. Κατοχυρώστε το επόμενο ραντεβού σας με τον εξειδικευμένο γιατρό της καρδιολογίας για πλήρη καρδιολογικό έλεγχο της λειτουργίας και της υγείας της καρδιάς σας. Στο Kardiologos Net εμφανίζονται καρδιολόγοι συμβεβλημένοι με ΕΟΠΥΥ και ιδιώτες ιατροί που εξετάζουν σε πλήρως εξοπλισμένα διαγνωστικά κέντρα, καρδιολογικές κλινικές, νοσοκομεία ή καρδιολογικά ιατρεία στον νομό Πιερίας.

Οι καρδιολόγοι μας αναλαμβάνουν τη διενέργεια καρδιολογικών εξετάσεων σε προσιτή τιμή επίσκεψης και πακέτα προσφορών. Πραγματοποιείται ηλεκτροκαρδιογράφημα, υπερηχοκαρδιογράφημα, τρίπλεξ καρδιάς, τεστ αντοχής – κοπώσεως, στεφανιογράφημα, 24ωρη καταμέτρηση σφυγμών με holter, μέτρηση πίεσης κ.ά. Είναι καλό να μην αμελείται από κανέναν – σε όποια ηλιακή ομάδα κι αν ανήκει – ο τακτικός καρδιολογικός έλεγχος και η επίσκεψη σε καταρτισμένο ιατρό καρδιολόγο του νομού Πιερίας σε περίπτωση που εμφανίζει συμπτώματα που εγείρουν ανησυχία όπως συχνή ταχυκαρδία, αρρυθμίες, ασυνήθιστη κόπωση, κούραση, ζάλη, αδιαθεσία, υπέρταση, υπόταση, πόνο στην καρδιά, σφίξιμο – πίεση στον θώρακα, τσιμπήματα στο στήθος, φτερουγίσματα καρδιάς κ.ά.

Εμπιστευθείτε όλους τους επιλεγμένους καρδιολόγους του Kardiologos Net για τον προληπτικό έλεγχο και τη θεραπεία παθήσεων της καρδιάς. Ο έμπειρος καρδιολόγος κατέχει την απαραίτητη γνώση για την επιτυχή αντιμετώπιση κάθε καρδιολογικής πάθησης και προβλήματος ενώ ακολουθώντας τις ιατρικές συμβουλές του, μπορείτε να είστε βέβαιοι ότι διατηρείται η υγεία της καρδιάς σας σε υψηλά επίπεδα.