Νομός Ρεθύμνης

Επικοινωνήστε άμεσα με τους κορυφαίους καρδιολόγους του Kardiologos Net στον νομό Ρεθύμνης και κλείστε έγκαιρα ραντεβού για καρδιολογικό έλεγχο. Οι καρδιολόγοι μας στην Περιφερειακή Ενότητα Ρεθύμνης εξετάζουν οικονομικά σε πλήρως εξοπλισμένα και σύγχρονα καρδιολογικά ιατρεία ή καρδιολογικές κλινικές. Βρείτε καρδιολόγους που έχουν σύμβαση με τον ΕΟΠΥΥ και προγραμματίστε την επόμενη επίσκεψή σας στα ιατρεία τους για να προβείτε σε καρδιογράφημα, υπέρηχο – τρίπλεξ καρδιάς, χόλτερ ρυθμού, στεφανιογραφία, τεστ κοπώσεως, stress echo, δοκιμασία ανάκλησης, ηλεκτροφυσιολογική μελέτη και οποιαδήποτε άλλη καρδιολογική εξέταση κρίνεται απαραίτητη.

Οι έμπειροι καρδιολόγοι μας παρέχουν άμεση διάγνωση και θεραπεία σε κάθε ασθενή. Η υγεία της καρδιάς θεωρείται άκρως σημαντική, γι’ αυτό και η άμεση αντιμετώπιση κάθε μορφής καρδιοπάθειας είναι υψίστης σημασίας. Οι καρδιολόγοι νομού Ρεθύμνης εξυπηρετούν κατοίκους κάθε περιοχής του νομού όπως: Ρέθυμνο, Βιολί Χαράκι, Ανώγεια, Πέραμα, Λιβάδια, Ατσιπόπουλο, Ζωνιανά, Γάλλος, Πρινές, Γεράνι, Σφακάκι, Αδελιανός Κάμπος, Σταυρωμένος, Πάνορμος, Επισκοπή, Φουρφουράς, Αγία Γαλήνη, Μέλαμπες, Σίσες, Αγγελιανά, Μελιδόνι, Ρουσσοσπίτι, Σπήλι κ.ά.

Η επίσκεψη σε καρδιολόγο του νομού Ρεθύμνου πρέπει να πραγματοποιείται συχνά σε περιπτώσεις όπου παρατηρούνται ενοχλητικά ή ύποπτα καρδιολογικά συμπτώματα όπως αρρυθμίες, ταχυκαρδία, βραδυκαρδία, υπέρταση, υπόταση, θωρακικό άλγος, πόνος στην καρδιά, πίεση στο στήθος, βάρος στο στέρνο, δύσπνοια, ανεξήγητο λαχάνιασμα, εύκολη κόπωση, ναυτία, ζάλη, ίλιγγος, λιποθυμία κ.ά. Η εμφάνιση τέτοιων συμπτωμάτων πιθανώς να προμηνύει έμφραγμα, ανακοπή, στεφανιαία νόσο, καρδιακή ανεπάρκεια, κολπική μαρμαρυγή ή άλλη σοβαρή και επικίνδυνη πάθηση της καρδιάς. Διατηρήστε την καρδιά σας υγιή και νέα ακολουθώντας τις ιατρικές συμβουλές και θεραπείες των καρδιολόγων ΕΟΠΥΥ και μη του νομού Ρεθύμνης.